Click Here!
Page 37 of 55 FirstFirst ... 27 35 36 37 38 39 47 ... LastLast
Results 361 to 370 of 543
Like Tree268Likes

Thread: The Avengers -- spoiler discussion

  1. #361
    Hating ties is dumb. Dr. Naysay's Avatar




    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    19,230
    Liked
    1801 times
    Karma
    1053297
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    115 Post(s)

    Default

    Quote Originally Posted by jerseydevil View Post
    I thought the Cap'n America movie was a lot of fun...a real popcorn movie.
    I mean the character tho.

    I know a ton of comic geeks and I don't know any that like Cap as their #1 guy.

  2. #362
    Hit it like a baby seal SmytheKing's Avatar




    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    9,758
    Liked
    1046 times
    Karma
    1015000
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    38 Post(s)

    Default

    Quote Originally Posted by jerseydevil View Post
    I thought the Cap'n America movie was a lot of fun...a real popcorn movie.
    I thought it was terribly mediocre. Even with Agent Smith doing his best Agent Smith impression.

    The costumes were nice though.

  3. #363
    Hating ties is dumb. Dr. Naysay's Avatar




    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    19,230
    Liked
    1801 times
    Karma
    1053297
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    115 Post(s)

    Default

    Quote Originally Posted by SmytheKing View Post
    I thought it was terribly mediocre.
    That;s how I've felt about every superhero movie since the 1st Iron Man.

  4. #364
    I'llPutPenniesOnYourEyes jerseydevil's Avatar




    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    34,195
    Liked
    7506 times
    Karma
    1417103
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    810 Post(s)

    Default

    I can't imagine the Avengers minus Cap. It just ain't right. It's always been hard to like the character because he is kinda uptight and the equivalent of Superman as far as being the moral center. So...likeable, not really. Essential...well yeah.

  5. #365
    I'llPutPenniesOnYourEyes jerseydevil's Avatar




    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    34,195
    Liked
    7506 times
    Karma
    1417103
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    810 Post(s)

    Default

    You guys just don't know how to let go and have fun. They ain't all gonna be Citizen Kane

  6. #366
    Hit it like a baby seal SmytheKing's Avatar




    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    9,758
    Liked
    1046 times
    Karma
    1015000
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    38 Post(s)

    Default

    Quote Originally Posted by jerseydevil View Post
    I can't imagine the Avengers minus Cap. It just ain't right. It's always been hard to like the character because he is kinda uptight and the equivalent of Superman as far as being the moral center. So...likeable, not really. Essential...well yeah.
    I mean I get the idea that he has to be in there...but they need to do a better job of making his character more interesting. It just felt like he was there because, well, he has to be. Not because he lends anything to the group. What did he really do anyway? Throw a grenade back at a bad guy/alien/monster/robot thing and tell Ironman and Thor to stop fighting? At least in the Captain America movie they had him jump across a big gap with fire underneath him.

  7. #367
    Hit it like a baby seal SmytheKing's Avatar




    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    9,758
    Liked
    1046 times
    Karma
    1015000
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    38 Post(s)

    Default

    Quote Originally Posted by jerseydevil View Post
    You guys just don't know how to let go and have fun. They ain't all gonna be Citizen Kane
    I still enjoy Howard The Duck.

    Theory. Blown.
    LetTigerIn likes this.

  8. #368
    I'llPutPenniesOnYourEyes jerseydevil's Avatar




    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    34,195
    Liked
    7506 times
    Karma
    1417103
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    810 Post(s)

    Default

    Upon reflection...the Avengers movie was meh across the board. What did ANYONE really do?

  9. #369
    Hit it like a baby seal SmytheKing's Avatar




    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    9,758
    Liked
    1046 times
    Karma
    1015000
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    38 Post(s)

    Default

    Quote Originally Posted by jerseydevil View Post
    Upon reflection...the Avengers movie was meh across the board. What did ANYONE really do?
    I still enjoy it for the silly entertainment value in it. Seeing that little montage thing towards the end where they fly from one group to the next and they're teaming up against the baddies and the music is going...well it still makes me smile.

    Plus, I thought Loki was really solid.

    I'm hoping the next one takes a more focused approach and isn't just spectacle and "hey look everyone the avengers are on screen finally".

  10. #370
    Hating ties is dumb. Dr. Naysay's Avatar




    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    19,230
    Liked
    1801 times
    Karma
    1053297
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    115 Post(s)

    Default

    Quote Originally Posted by jerseydevil View Post
    You guys just don't know how to let go and have fun. They ain't all gonna be Citizen Kane
    Dear Lord must I explain it again?!

    It's possible to completely enjoy something that you know is utterly mediocre.

    I like McDonalds. I liked Thor.

    That doesn't mean I have to think they're quality products.

Page 37 of 55 FirstFirst ... 27 35 36 37 38 39 47 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84